Zwemmen met Nemo - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joan Nijholt - WaarBenJij.nu Zwemmen met Nemo - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joan Nijholt - WaarBenJij.nu

Zwemmen met Nemo

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joan

11 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal nou zoals jullie kunnen lezen heb ik met nemo de dolfijn gezwommen.
Het was vandaag zondag familie swim. Dat betekent dat de ouders en broertjes of zusjes mogen zwemmen met de dolfijnen. Het kind wat therapie krijgt gaat dan kijken of juist andere leuke dingen doen. Ik mocht met de familie van der vorst mee. Ik durfde eerst niet te vragen aan de trainster of ik mee mocht zwemmen maar Mireille heeft gezegd dat ik het moest vragen. Nee heb je e ja kun je krijgen. Dus me stoute schoenen aangetrokken en gevraagd. Natuurlijk zei ze kom maar mee in het water. Ik vond het ook echt heel super dat ik van de familie mee mocht. Wat ja het is toch het gezin samen. Maar zoals de familie zegt je bent gewoon onze dochter 17dagen je hoort er bij. Nou is dat niet super lief. Ik heb weer de dag van me leven gehad. Lekker zwemmen met nemo en kunstjes doen. Natuurlijk niet te vergeten ja wordt maar allemaal jaloers een dikke zoen van nemo gehad. Ik heb echt genoten vandaag de mooie foto’s volgen nog. Daarna zijn we na een paar strandjes gereden met de auto’s. Ondanks het soms regende hebben we lekker op het strand gelegen en een kleurtje gekregen. We zijn bij de kleine knip geweest dat is zo mooi. Mooi helder blauw water en wit zand strand. Avonds even lekker opgefrist en gaan eten in het hotel. Dus kort om een super dagje om niet meer te vergeten.


Liefs dikke zoen Joan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joan

Hallo Allemaal, Ik wil graag deze dagboek bij gaan houden voor ieder die mij verhalen wilt lezen.Ik heb een schoolprijs gewonnen waarmee ik nu naar curacao mag. Ik vind dit helemaal super. Ik ga daar meekijken bij de dolfijnentherapie die word gegeven aan geestelijk en verstandelijk beperkte kinderen. Ik ga hierop mij verhalen vertellen. Liefs, Joan

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 613
Totaal aantal bezoekers 34119

Voorgaande reizen:

01 Februari 2008 - 17 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: