Alweer de laaste week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joan Nijholt - WaarBenJij.nu Alweer de laaste week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joan Nijholt - WaarBenJij.nu

Alweer de laaste week

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joan

11 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Nou zoals jullie hebben gelezen heb ik een lekker weekje achter de rug. Helaas duurde het zolang eer dat ik aan de tijdsverschil was gewend. Dus deze week word vooral heel veel leuke dingen doen en verslagen maken. Ik heb nog een lijstje met wat ik allemaal wil gaan doen. Maar zoals de meeste van jullie al weten hoef je niet getreurd te zijn als het niet lukt. Ik mag in april namelijk weer terug naar dit mooie warme eiland. Dan kan ik alles nog doen waar ik deze week niet aan toe kom. Ik ga dinsdag bij het seaquarium de animal encounter doen. Dat is duiken in de zee en dan achter een scherm haaien voeren. Onder tussen zwemmen er dan schildpadden en roggen om je heen. Het lijkt me echt een geweldige ervaring maar ook best spannend. Ik laat jullie weten hoe dat was. Ik ga deze week verslagen maken over de therapie.
Ik wil ook nog gaan duiken op zee dat kan gratis vanaf het hotel. Misschien kan ik ook nog een buggy tour gaan doen met de mannen als ik nog tijd over heb. Nou dat is dus nog een paar weken bij boeken om dit allemaal te kunnen doen.

Ik hou jullie weer snel op de hoogte.
Bedankt voor de lieve mails en reacties op mij site en voor me verjaardag

Liefs dikke zoen Joan

  • 11 Februari 2008 - 09:27

    Patricia En Antoine:

    heyhey alls goed daar?
    hier wel was helemaal vergeten dat je een site had. nog gefeliciteerd met je verjaardag wel laat maar niet vergeten haha

    gr patricia en antoine

  • 11 Februari 2008 - 11:21

    Opa En Oma Van Opsta:

    Hallo Joan,
    Wat een schitterende weken worden dit voor jou. 't Is erg leuk te lezen dat je er zo van geniet en dat je er helemaal bij hoort. En wat een leuke foto;s ook. Vooral die met de kinderen erbij. Ook hier hadden we een lekker zonnig weekend maar bruin worden was er nog niet bij. De dagen vliegen om dus geniet er nog maar lekker van. Liefs en groetjes van ons. Dikke kus!
    Opa en Oma van Opstal

  • 11 Februari 2008 - 11:37

    Verhoof En Co...:

    he lieve Joan, wij zijn weer thuis, snif. Wat is het daar lekker he! Nog gedroomd van Nemo? Ik heb de foto's gemaild naar jou en Dick, kan ie zien wat je allemaal beleeft op dat lekkere Curacao! Die is vast poepie jaloers!

    Duik ze morgen en succes op het dok! Zet m op meid, .... you can do it!!!!!! Denk maar aan gisteren!

    Liefs Mireille

  • 11 Februari 2008 - 12:13

    Harriëtte:

    Hoi Joan,
    Ja jij zal je zeker super vermaken!
    Fijn dat alles zo bijzonder fijn en leuk is.
    De mensen die je ontmoet,en alles wat er omheen is,zal wel een hele ervaring zijn.
    Ook mooie foto`s hoor!
    Je gaat nu alweer je laatste week in en dan komt de tijd dat je weer richting huis gaat.
    Geniet nog maar! En tot snel dan weer.
    Liefs en kusjes xXx :-)


  • 11 Februari 2008 - 13:17

    Patricia:

    Ha meid ,
    Ik heb je gevonden ,ik was je adres kwijt.
    Je krijgt de groeten van Mandy en Mike.
    Ik hoor dat je het goed naar je zin hebt.
    Geniet ervan en de verhalen horen we wel als je weer terug bent.
    Maak er iets van en geniet !

    Groetjes Patricia,john,Mandy en Mike

  • 11 Februari 2008 - 13:58

    Angeline Van Vuuren:

    Hoi joan,

    Dat is lang geleden. Ik las op de website van school over jou als Topper. Hartstikke leuk en ontzettend goed.
    Fijn dat je je zo ontwikkeld hebt. Ik hoorde via Jan nog weleens van jou maar dat contact is ook afgelopen.

    Geniet ervan en succes.

    Groetjes Angeline van Vuuren (school Andel)

  • 11 Februari 2008 - 14:41

    Marleen:

    nou zo te lezen heb je het erg naar je zin!
    kom je nog wel terug? hahaha
    Nog veel plezier deze laatste week en tot snel.

    groetjes marleen

  • 11 Februari 2008 - 15:35

    Frans:

    Hoi Joan,

    Op de eerste plaats nog proficiat met je verjaardag, maar vooral bedankt voor je enthousiaste vakantie- en werkverslagen.
    Als ik die foto's zie dan kan je verblijf daar alleen maar een groot feest zijn voor jou en je verblijfsgenoten.

    geniet nog en tot volgende week.

  • 11 Februari 2008 - 18:16

    Rozemarijn:

    Hoi Joan,
    Ik was helemaal vergeten dat je al zo snel weg ging naar Curacao. Maar ik heb als nog al je leuke berichtjes gelezen. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Ik hoop dat het bij mij over 2 weekjes ook fantastisch wordt in HongKong en Dubai :) Nog veel plezier deze week!!
    xxx

  • 11 Februari 2008 - 20:42

    Patricia :

    hey joan ,
    wat een leuke site joh en wat goed dat je dit allemaal doet.
    het laaste weekje weer wat gaat de tijd snel.geniet nog maar even .
    gr van patricia ( collega van je moeder)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joan

Hallo Allemaal, Ik wil graag deze dagboek bij gaan houden voor ieder die mij verhalen wilt lezen.Ik heb een schoolprijs gewonnen waarmee ik nu naar curacao mag. Ik vind dit helemaal super. Ik ga daar meekijken bij de dolfijnentherapie die word gegeven aan geestelijk en verstandelijk beperkte kinderen. Ik ga hierop mij verhalen vertellen. Liefs, Joan

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 602
Totaal aantal bezoekers 34129

Voorgaande reizen:

01 Februari 2008 - 17 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: