Mijn eerste reis - Reisverslagen van Joan Nijholt - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Joan Nijholt - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Hallo Allemaal,

Ik wil graag deze dagboek bij gaan houden voor ieder die mij verhalen wilt lezen.Ik heb een schoolprijs gewonnen waarmee ik nu naar curacao mag. Ik vind dit helemaal super. Ik ga daar meekijken bij de dolfijnentherapie die word gegeven aan geestelijk en verstandelijk beperkte kinderen. Ik ga hierop mij verhalen vertellen.

Liefs,
Joan

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2008

Weer thuis in koude nederland

13 Februari 2008

Animal encounter

11 Februari 2008

Alweer de laaste week

11 Februari 2008

Zwemmen met Nemo

11 Februari 2008

Afgelopen week
Joan

Hallo Allemaal, Ik wil graag deze dagboek bij gaan houden voor ieder die mij verhalen wilt lezen.Ik heb een schoolprijs gewonnen waarmee ik nu naar curacao mag. Ik vind dit helemaal super. Ik ga daar meekijken bij de dolfijnentherapie die word gegeven aan geestelijk en verstandelijk beperkte kinderen. Ik ga hierop mij verhalen vertellen. Liefs, Joan

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 34132

Voorgaande reizen:

01 Februari 2008 - 17 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: