Animal encounter - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joan Nijholt - WaarBenJij.nu Animal encounter - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joan Nijholt - WaarBenJij.nu

Animal encounter

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joan

13 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Hoi,

Ik heb vandaag de animal encounter gedaan. Een ervaring om nooit meer te vergeten. Ik ben samen met de mannen gaan duiken bij het seaquarium. Achter de schremen zwommen haaien die he ik lekkere visjes gevoerd. echt heel indrukwekkend en ze zuigen zo een visje uit je hand. Onder tussen zwommen er hele grote roggen en andere mooie kleure vissen om mij heen. Daarnaast heb ik acher glas ook nog reuze schildpadden gevoerd. Mam zo eentje die bij jou op de muur hangt maar dan 10 keer zo groot. De fotos volgen nog. Dit was weer een beleving om nooit meer te vergeten. Wat heb ik toch veel geluk in me leven.
Helaas had ik veel last van me oor dus het duiken op zee doe ik maar niet zaterdag.

Daarnaast werk ik ook nog gewoon ochtends. Ik merk al veel verschil bij kinderen en de therapie heeft echt nut. Het is een hele mooi rugzak om mee te nemen voor me carriere. Ik leer er heel veel van en het is heel mooi om te zien. Dus echt heel erg bedankt school.

Nou ik ga nog lekker genieten van het laaste weekje. Ik hou jullie op de hoogte.

Dikke zoen en heel veel liefs Joan
Doet me erg goed dat jullie zo meeleven en berichtjes achter laten.

  • 13 Februari 2008 - 07:43

    Arianne:

    Hey Joan,
    Ik weet wat je hebt beleefd daar bij die haaien, ik heb het zelf ook een keer gedaan en het is echt geweldig om tussen al die vissen te duiken. Heel veel plezier in je laatste week en geniet er van. Je komt bij terugkeer in Nederland nog wel een keertje naar Etten-Leur om verslag uit te brengen hè?!
    Liefs van Arianne

  • 13 Februari 2008 - 09:40

    Mama :

    he lief
    krijg telkens een berichtje als je iets heb ondernomen of je heb een berichtje geschreven .mooi dat je dit allemaal kunt doen,nou meid geniet er nog van het word al langzaam aftellen .
    maar je mag in april terug mazelaar .
    nog veel plezier en vele kussen van ons
    xxxxxxxx love you
    en een pootje van saartje

  • 13 Februari 2008 - 12:35

    Henrieke:

    heeeeeej schoonzus!

    hoe is het daar in de zon? al lekker verkleurd? hier is alles goed hoor.. nix bijzonders. heb weinig meer van .... gehoord. ben gister wel een drankje weze drinke met jeroen haha maar dat is hem toch ook niet hoor! je hoort het al, nog altijd hetzelfde hier hahaha.
    verder ben ik stiekem een beetje aan het solliciteren. voor een plaats op de kraamafdeling maar dat is nog allemaal maar erg pril.
    nou ik wens je nog een hele leuke tijd toe, en vind het leuk als je weer thuis bent!!!

    heeeeeeeeeeel veel liefs henrieke

  • 13 Februari 2008 - 13:57

    Patricia:

    Ha meid,

    Zo jij durft zo tussen de haaien, ik moet er niet aan denken.
    Maar het zal inderdaad een mooie ervaring zijn om altijd bij je te hebben.
    Geniet van de tijd die je daar nog bent en neem je een beetje zon mee terug?
    hahahahahaha

    Groetjes Patricia, John, Mandy en Mike

  • 13 Februari 2008 - 20:57

    Verhoof En Co:

    Wauw Joan! You did it! Super, meid je maakt super dingen mee met de kids, zo dichtbij komt nooit iemand!!! ... en met de Van Gooltjes en Vorstjes. Say hi to everybody.....

    Mireille

    ps t is koud hier, mijn bruin valt er al vanaf haha durf niet in bad..geintje!

  • 13 Februari 2008 - 23:01

    Hans Eh Familie:

    hoi joan leuke site wij hopen dat je een leuke tijd met ons hebt op curacao i ieder geval nog een paar leuke dagen gr room 2313

  • 14 Februari 2008 - 17:49

    Aurora:

    hey meid!

    eerst nog ff gefeliciteerd met je 20ste verjaardag!
    dan nog een fijne valentijnsdag..
    en dan natuurlijk nog ff..

    hoe is het met je?
    k zie mooie verhalen en foto's
    echt vet dat je dit mee mag maken!!
    wanneer ben je weer terug?

    kusss aurora

  • 16 Februari 2008 - 20:55

    Cynthia En Michelle:

    He vrouwke,

    gaaf dat seaquarium, klinkt erg spannend. Blij dat wij dat niet hoeven te doen, krijgen het al benauwd bij een haring!!!!!
    Hoe lang moet je eigenlijk nog.Zal wel vreemd zijn om weer in ons koude (maar zonnige) landje terug te keren en hier de draad weer op te pakken. Wel weer leuk als je terug bent, dan kunnen we weer bij kletsen.

    Tot snel,

    dikke kus van ons

  • 18 Februari 2008 - 08:34

    Michel:

    Hi Joan,

    Wat vliegt de tijd. Eindelijk eens tijd om naar je 'waarbenje' site te gaan, ben je al weer terug.

    Het ziet er allemaal erg indrukwekkend uit. Ik ben benieuwd naar je verhalen. Je straalt iig goed op de foto's (vooral met de cocktail in de hand!)
    Tot op school!

    Groeten Michel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joan

Hallo Allemaal, Ik wil graag deze dagboek bij gaan houden voor ieder die mij verhalen wilt lezen.Ik heb een schoolprijs gewonnen waarmee ik nu naar curacao mag. Ik vind dit helemaal super. Ik ga daar meekijken bij de dolfijnentherapie die word gegeven aan geestelijk en verstandelijk beperkte kinderen. Ik ga hierop mij verhalen vertellen. Liefs, Joan

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 646
Totaal aantal bezoekers 34131

Voorgaande reizen:

01 Februari 2008 - 17 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: