verjaardag en eerste dag therapie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joan Nijholt - WaarBenJij.nu verjaardag en eerste dag therapie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joan Nijholt - WaarBenJij.nu

verjaardag en eerste dag therapie

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joan

04 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaaal,

Nou ik heb me verjaardag toch wel gevierd hoor.Nadat ik terug was om 1uur van de therapie heb ik lekker een baileys besteld en een boekje zitten lezen in de zon. heerlijk zitten genieten. daarna gegeten erg lekker. Ik heb nog een kado gekregen van de fammilies echt heel lief en nog gezongen voor mij. Dat is echt heel fijn. Nou ik beloof dat ik jullie snel over de therapie zal vertellen. Dus ik hou je op de hoogte.

Dikke zoen Joan Nu al 20 jaar.
Ik ga weer na de zon

  • 05 Februari 2008 - 18:18

    Opa En Oma Van Opsta:

    Heb even moeten zoeken maar van hier dan eventjes een hartelijke groet. Heb je gister ons sms-je gehad? Ik heb veel aan je gedacht omdat je nu zo je dacht alleen zou zijn. Maar dat valt toch zeker mee. Alles is wel luxe zeg! Geniet er van en veel plezier met de kinderen waar je het toch voor doet. Dikke kus van ons Opa en Oma van Opstal.XXX

  • 08 Februari 2008 - 02:23

    Mireille:

    He lieve Joan, we zijn nu een paar dagen op het eiland en zien hoe je van dichtbij de kindjes die therapie volgen mag opserveren en helpen. Helemaal top zoals jij dat met zo veel toewijding doet. Je hebt echt EEN GAVE!!!!!!!!!

    Super JOan,.... geniet nog van de komende anderhalve week!

    Mireille

  • 08 Februari 2008 - 22:26

    Theo&deborah:

    hoi zusje ook al is het laat nog gefeliciteerd met je verjaardag wij hopen dat je het erg naar je zin hebt daar en doe jeroen van der boom de gr van ons hahah geniet er lekker van theo en deborah xxxxxxxxxxxxxxx

  • 09 Februari 2008 - 14:06

    Cynthia:

    He joan,
    leuke foto's. Leuk om ook eens op foto te zien wat je daar aan het doen bent.
    Ook goed om te zien dat je tijdens je vrije tijd daar ook iets leuks te doen hebt. Ga zo door en geniet er maar lekker van.

    Dikke kus Cynthia en Michelle

  • 10 Februari 2008 - 02:34

    De Van Gooltjes:

    ziet er erg leuk uit hoor buurvrouw. fijn dat je zo met ons meeleeft. we hopen dat je ook nog een leuke 2e week hebt. dikke kus de van gooltjes

  • 10 Februari 2008 - 15:29

    Elke & Arne:

    He joan, wat later dan gepland maar nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! heb je nog gesmst maandag maar heb geen idee of je je tel. bij je hebt en of ie het doet!

    Je hebt het maar goed daar, lekker de zon, zee en strand en een luxe hotel! Aan de foto's en de berichten te zien en te lezen heb je het goed naar je zin! Die drie weken vliegen waarschijnlijk snel om en voor je het weet ben je alweer terug in NL!
    Geniet er dus maar heel veel van! Heel veel plezier nog daar en tot snel!

    Dikke zoen van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joan

Hallo Allemaal, Ik wil graag deze dagboek bij gaan houden voor ieder die mij verhalen wilt lezen.Ik heb een schoolprijs gewonnen waarmee ik nu naar curacao mag. Ik vind dit helemaal super. Ik ga daar meekijken bij de dolfijnentherapie die word gegeven aan geestelijk en verstandelijk beperkte kinderen. Ik ga hierop mij verhalen vertellen. Liefs, Joan

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 549
Totaal aantal bezoekers 34133

Voorgaande reizen:

01 Februari 2008 - 17 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: