Aankomst op Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joan Nijholt - WaarBenJij.nu Aankomst op Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joan Nijholt - WaarBenJij.nu

Aankomst op Curacao

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joan

03 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

De reis
Ik ben vrijdagnacht Nederlandse tijd om half 4aangekomen. Na een reis van bijna 20uur ben ik dan aangekomen op het mooie curaçao. De reis duurde erg lang. We hadden vanuit Nederland al 3uur vertraging in Aruba moesten we nog 2uur wachten. De reis was wel heel goed verzorgd. Ik was erg moe toen we aankwamen hier rond half 11. Nog wat gegeten en gedronken met de 2andere families.

Het hotel.
Ik kwam aan in het hotel kamer en ik keek me ogen uit. Nou school jullie hebben het echt heel luxe en goed geregeld. Ik heb 2 tweepersoonsbedden een grote badkamer. Een balkon met uitzicht op zee en een grote kamer. Het ziet er echt heel mooi uit de foto’s volgen nog. Het is hier net een paradijs. Het eten is super goed verzorgd en ik heb keus uit heel veel eten. Er is heel veel te doen hier in het hotel. Naast het hotel ligt een casino dus misschien win ik daar nog een keer de jackpot dan kan ik iedereen over laten komen om te laten zien hoe mooi het is. We lopen zo van het zwembad in het strand.

Gister regende het hier en dan is het gewoon nog warm. Waar ik erg verbaas over was dat hier iedereen gewoon op het strand blijft liggen. Ik moet zeggen dat ik gister een beetje pech had. Mij wirreless is kapot gegaan waardoor ik niet meer op internet kan. Gelukkig hadden de andere gezinnen ook een laptop bij met draadloos internet dus mag ik hun laptop lenen waarneer ik maar wil. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het nu toch wel heel anders vindt zo alleen. Ik heb al wel een traan gelaten maar dan denk ik snel ik heb Mexico ook 2maanden vol gehouden dus 3weken is een zo voorbij. Ik ben wel dankbaar dat ik dit mee mag maken en het zal toch heel anders worden wanneer ik begin aan de therapie. Morgen (maandag) mag ik op mij verjaardag er om 7uur uit. Ik ga dan naar de dolfin academy en krijg me rooster. Ik ben erg benieuwd en heb er veel zin in. Ik heb het erg naar me zin met de gezinnen en het is erg leuk. De kinderen zijn ook allemaal schatten.

Vandaag ga ik samen met de families naar Willemstad. Daar is het Carnaval en dat word heel uitbundig gevierd. Ik laat jullie nog weten hoe het was en foto’s zien.

Nou vanuit de zonnige en mooie Curaçao zeg ik tot snel.
Bedankt voor alle lieve en leuke berichtjes dat doet me goed als ik een keer een oppepper nodig heb.

Liefs dikke zoen Joan

• 04 Februari 2008 - 09:15

Cynthia En Michelle:

He Joan,

lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria, in de gloria, hieperdepiep hoera, hieperdepiep hoera, hieperdepiep hoera. Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Leuk om je verslag te lezen, ik lees het al, dat gaat helemaal goed komen met jou. Balen van de laptop, maar je ziet het: voor elk probleem is een oplossing. Fijn dat je contact met de 2 gezinnen zo goed is.

Heel veel liefs en een dikke kus van Cynthia en Michelle

• 04 Februari 2008 - 11:11

Karin:

Hey joan!!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag (K)(K)(K)
    Dat gaan we nog een keer vieren als je terug bent!
    Fijne verjaardag verder, maar dat moet lukken in zo'n paradijs denk ik zo ;)

Kusjes,

Karin

• 04 Februari 2008 - 11:17

Dennis, Tsai&Selina:

Hallo hallo Joan van harte gefeliciteerd met je verjaardag, we hopen dat je het leuk hebt daar en veel plezier doei doei groetjes van ons en een dikke kus van Selina

• 04 Februari 2008 - 11:56

Mama Papa Jan :

lieve dochter
    vanuit een koud kikkerland hartelijk gefeliciteerd kunnen ze daar een beetje carnavallen .we gaan er straks nog eentje drinken op je verjaardag en neem er daar ook een heerlijke belie.
    ik spreek je nog veel plezier we zijn erg trots op je.
    we love you .veel liefs van ons allen
    xxxxxxxxx een pootje van saartje
    mama papa jan

• 04 Februari 2008 - 12:30

Je Tante Harriette:

Hallo Joan!
    Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!Je cado komt met vertraging he?
    Maak er een leuke dag van.
    Zo te lezen en te horen van je heb je vele luxes.Mooi toch dat je `n fijn hotel hebt en met leuke mensen om je heen.Je zal best `n leuke tijd hebben.
    Hier is het best rustig wat betreft de Caranaval.
    Ik hoorde van Karin, die nu in Colima is dat ze het er ook naar de zin heeft.
    Ook Carnaval in korte broek met t-shirt langs de stoet gekeken, i.p.v met dikke jassen aan naar de optocht kijken!
    Nou meid tot het volgende nieuws van jou en veel liefs van je tante Ted,en ook van Ilonka&Jordy.
    Daaaaag xxxxxxxxxxxx

• 04 Februari 2008 - 12:35

Nino & Rico:

Hallo tante Joan,
    Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Dikke kussen van ons beide.
    Nino& Rico, Charles. ;-) xxxxxxxxx

• 04 Februari 2008 - 16:50

Ilonka:

he joannnnnnnnnnn
    VAN HARTE MET JE VERJAARDAG HE !!! EN DRINK ER EEN EEN OF TWEE OF DRIE .....VAN MIJ OF VOOR MIJ HAHAHA ALLI MEID HOU JE TAAI IN DAT MOOIE KLIMAAT DAS HIER WEL WAT ANDERS HOOR KOUD EN NAT BRRRRRRRRRR...
    ALLI DIKKE KNUFFEL VAN ONS ALLEDRIE .XXX DOEIIIIIIIIIII

• 06 Februari 2008 - 09:57

Arianne:

Hoi Joan,
    Een beetje later dan gepland, maar niet minder gemeend: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Het doet met goed om te lezen dat alles goed verzorgd is en dat je het naar je zin hebt met de families en hun kids. Ben erg benieuwd naar je eerste dag dolfijn therapie. Laat snel wat weten he!! Groetjes en liefs vanuit een warm & zonnig Thailand van Arianne

• 12 Februari 2008 - 19:22

Nicht' Yvonne:

lieve Joan,
    wat een beleving voor jou daar allemaal in dat mooie en warme curacao. Ik vind het kei fijn voor jou dat je dit allemaal kan doen en dat je zo goed met de kinderen omgaat en alles, meid ik ben apetrots op jou en ga zeker even je site goed bekijken, ik wens je nog veel plezier daar en zie snel weer terug hier in nederland, dag lieverd groetjes van mij en rick en een pootje van benji xxxxx

nicht yvonne